هتل آسپن استانبول
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هتل آسپن استانبول

 هتل آسپن استانبول از جمله هتل های چهار ستاره استانبول به شمار می رود که در یک کیلومتری گرند واقع گردیده است این هتل دارای تراس پشت بام با جکوزی و چشم انداز بسیار زیبای دریای مارمارا می باشد از این رو تماشای منظره ای بی نظیر را به میهمان تور استانبول مهر 94 ارائه می دهد که از دیدن آن سیر نخواهند شد. تمامی اتاق ها با دکوراسیونی زیبا طراحی شده اند و امکاناتی نظیر حمام خصوصی، تهویه مطبوع، تلویزیون، وای فای رایگان و ... را دارا می باشند. هتل آسپن استانبول دارای بوفه صبحانه رایگان می باشد و در رستوران آن انواع غذاهای بین المللی و ترکی برای ناهار و شام میهمانان تور استانبول پاییز 94 سرو می شود. این هتل در نزدیکی مسجد فاتح قرار گرفته و تا فرودگاه بین المللی اتاتورک 18 کیلومتر و از اسکله ینی کاپی 10 دقیقه فاصله دارد. این هتل اقامتی راحت و مجلل را برای مسافران تور استانبول فراهم می کند.

از دیگر امکانات هتل آسپن استانبول می توان به حمام سنتی، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، بار، رستوران، پارکینگ خصوصی، مغازه، کتابخانه، پذیرش 24 ساعته، اتاق های پاک، آسانسور، تهویه مطبوع، نگهداری از کودکان و ... اشاره کرد.

هتل آسپن استانبول

هتل آسپن استانبول

هتل آسپن استانبول

 





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آسپن استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 3 شهريور 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی